top of page

Celebrity Award - Viewbug.com

Op donderdag 4 juni 2020 kreeg ik een mail van de fotografie-website Viewbug. Eén van mijn foto's is gekozen en betiteld met 'Celebrity Award'. Dit betekent dat internationaal mijn foto een hoge erkenning heeft gekregen omdat het een uniek en creatief beeld weergeeft.

De foto met de titel 'Shine A Light' is gemaakt op de Veluwe, omgeving Ellecom Gelderland.

Ik voel mij natuurlijk wederom ontzettend dankbaar dat ik zoveel mensen kan en mag inspireren met mijn fotografie :)

CELEBRITY AWARD - VIEWBUG.COM

(c) Marcha Bos, 2020

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page